< p>

E-mail marketing

E-mailmarketing is een directe, persoonlijke en relatief goedkope manier van communiceren. Het helpt bedrijven om klanten gericht te benaderen en kan, mits goed ingezet, erg waardevol zijn voor het behalen van commerciƫle doelstellingen.

E-mailmarketing is onderhevig aan veranderingen en er vindt een duidelijke verschuiving plaats als het gaat om het ontwerp en de gebruiksvriendelijkheid van e-mails. Responsive design is niet meer weg te denken binnen e-mailmarketing. E-mails worden niet meer met een muisklik geopend maar alles moet tegenwoordig reageren op een vingeraanraking en de content mag maar binnen een beperkte schermgrootte worden weergegeven.  Wereldwijd wordt momenteel al 41% van de e-mails via mobiel (smartphones en tablets) geopend.

Kansa is bekend met de AVG regels omtrent E-mail marketing!

Mailchimp Training

De Kansa Mailchimp training is voor iedereen die direct aan de slag wil met het krachtige en gebruiksvriendelijke e-mailprogramma Mailchimp. Haal meer uit uw e-mailmarketing inspanningen, schrijf u in voor deze praktijkgerichte Kansa training!

E-Nieuwsbrieven

Wilt u uw doelgroepen e-nieuwsbrieven gaan sturen? Of doet u dat al maar wordt er weinig op geklikt? Of heeft u geen idee hoe u het effect van uw e-nieuwsbrief kunt meten?

Kansa ontwerpt de basis voor uw e-nieuwsbrief, koppelt deze aan Mailchimp en geeft u technische instructies om uw e-nieuwsbrief te vullen en versturen.

Ook kunnen we u adviseren als het gaat om content die echt gelezen wordt en de manier waarop u uw e-nieuwsbrieven het beste op kunt stellen en het effect kunt meten.

Bel ons even voor een afspraak!