< p>

Incompany trainingen

Van MKB bedrijven, multi-nationals, instellingen tot overheden, Kansa heeft veel
ervaring met het geven van incompany trainingen, workshops, seminars en
kennissessies voor uiteenlopende opdrachtgevers.

Kansa verzorgt regelmatig incompany trainingen voor organisaties die liever een training op eigen locatie volgen. Het gehele 'standaard'  trainingsaanbod van Kansa is ook als incompany training te boeken. Daarnaast worden door Kansa regelmatig maatwerk trainingen samengesteld en zijn er incompany trainingen voor bepaalde sectoren, zie hieronder.

 
Wilt u meer weten over onze incompany trainingen? Neem dan nu contact met ons op.


VOORBEELDEN INCOMPANY TRAININGEN VOOR SPECIFIEKE SECTOREN

Incompany training voor gemeentes

Voor gemeentes heeft Kansa een zeer goed ontvangen incompany training samengesteld. Deze training wordt jaarlijks geactualiseerd en afgestemd op de deelnemende gemeente.

Incompany training voor toeristische ondernemers

Voor de leisure sector heeft Kansa inmiddels vele incompany trainingen en Expert Classes opgesteld en gegeven. Vanaf 1-1-2016 zijn alle Kansa activiteiten voor organisaties en ondernemers binnen de leisure sector (toerisme, recreatie en wellness), onder gebracht onder TOUSER, het platform voor marketing en communicatie in de leisure sector. Zie www.touser.nl

Incompany training voor agrarische bedrijven

Hoe online zijn agrarische ondernemers? Hoe kunnen ze online middelen inzetten voor het eigen bedrijf? Hoe kunnen leveranciers hierop anticiperen? Dit zijn een paar van de vele vragen die worden beantwoord tijdens de incompany training die Kansa speciaal voor agrarische bedrijven heeft opgesteld. De training wordt jaarlijks aan de actualiteit aangepast! Inmiddels is deze incompany training al gegeven aan vele agrariërs, geïnitieerd door leverancies binnen de agrarische sector.

Incompany training voor b-to-b bedrijven

Jaarlijks traint Kansa vele bedrijven en organisaties over specifieke onderwerpen op het gebied van online marketing en communicatie. Deze bedrijven willen graag up to date blijven met de actuele stand van zaken en meer rendement halen uit de online activiteiten. De trainingen richten zich vooral op kennisoverdracht zodat de eigen medewerkers er vervolgens zelf mee aan de slag kunnen. De meeste bedrijven en organisaties kiezen na de eerste training voor een gestructureerde trainingsaanpak gedurende het gehele jaar.