Kennissessie: Content marketing

De praktijkgerichte kennissessie Content strategie gaat in op het maken van een strategie voor uw content marketing. Aan bod komen onder andere enkele handige modellen om deze strategie vorm te geven, de verschillende typen content, de verschillende manieren van verspreiden van content en contentplanning. 

Wat weet u na deze sessie?
- Waar uw doelgroep actief is en hoe u uw content daarop kunt laten aansluiten.
- Hoe u kunt onderzoeken welke content voor uw doelgroep interessant is.
- Wat de verschillende typen content zijn en wanneer en waar u welke moet inzetten.
- Hoe u deze content het beste kunt verspreiden.
- Hoe u een contentplanning maakt en hoe u de uitvoering ervan binnen uw organisatie kunt opzetten en coördineren. 

Voor wie is deze kennissessie?
Deze training is bedoeld voor iedereen die aan de slag wil gaan met het opzetten van een contentstrategie of voor mensen die al een contentstrategie hebben en deze willen toetsen en aanscherpen. 

Programma
08.30 uur -12.30 uur

Wanneer?
12 mei en 10 november 2017

Verhinderd? Geen probleem!

Kansa verzorgt deze training ook bij u op locatie middels een op maat gemaakte incompany training.

Waar?
De trainingen worden gegeven in de oude Honigfabriek in Nijmegen of in het Agro Business Center in Wageningen, afhankelijk van waar de meeste deelnemers vandaan komen. Indien het voor de meeste deelnemers wenselijk is om een andere locatie te zoeken, dichterbij, dan zullen we dit doen. Uiterlijk 1 week van te voren krijgt u de definitieve trainingslocatie van ons door en kunt u nog tot 2 dagen voor de training gratis annuleren als dit voor u te ver weg is.

Kosten?
€ 89,- excl. BTW (bij deelname aan 6 sessies ontvangt u 1 sessie gratis).

Over de trainer:


Miriam Donkers

Miriam Donkers is directeur/eigenaar van Donkers Marketing Communicatie en Kansa online marketing communicatie. Werkt sinds 1985 met veel passie in het (online) marketing communicatievak.

Miriam adviseert grote en kleine bedrijven, organisaties en overheden. Haar aanpak is gedegen en nuchter, resultaatgericht, helder en direct. Een geïntegreerde aanpak van de marketing communicatie staat bij haar voorop: offline, online en crossmediaal.

Bekijk de andere sessies (ga terug naar overzicht)