< p>

Google Analytics Training

De Google Analytics training geeft u handvatten om zelf de resultaten van uw website te analyseren en hier op bij te sturen. De mogelijkheden met Google Analytics zijn de laatste jaren steeds verder uitgebreid. We gaan het in deze training niet hebben over alle mogelijke pluginns voor Google Analytics, maar wel over alles wat u eruit kunt halen en waarom u een en ander wilt weten.

Wat weet u na deze sessie?
- Wat zijn de belangrijkste statistieken en wat betekenen ze voor mijn website?
- Welke gegevens kan ik er uit halen, waar staan ze en hoe maak ik die voortaan gemakkelijker benaderbaar?
- Hoe kan ik mijn online activiteiten bijsturen op basis van statistieken?
- Hoe maak ik overzichtelijke rapportages via Google Analytics?
- Welke koppelingen kan ik leggen in Google Analytics met andere online activiteiten?

Voor wie is deze kennissessie?
Deze kennissessie is voor mensen die de basis van Google Analytics willen leren en daarbij direct handige tips en tricks willen ontvangen om direct zelf aan de slag te kunnen gaan.

Programma
08.30 uur tot 12.30 uur

Wanneer?
16 juni en 15 december 2017

Verhinderd? Boek dan nu een incompany training!

Kansa geeft deze training namelijk ook volledig toegesneden op uw organisatie middels een incompany training bij u op locatie!

Waar?
De trainingen worden gegeven in de oude Honigfabriek in Nijmegen of in het Agro Business Center in Wageningen, afhankelijk van waar de meeste deelnemers vandaan komen. Indien het voor de meeste deelnemers wenselijk is om een andere locatie te zoeken, dichterbij, dan zullen we dit doen. Uiterlijk 1 week van te voren krijgt u de definitieve trainingslocatie van ons door en kunt u nog tot 2 dagen voor de training gratis annuleren als dit voor u te ver weg is.

Kosten?
€ 89,- excl. BTW (bij deelname aan 6 sessies ontvangt u 1 sessie gratis).

NU INSCHRIJVEN

Over de trainer:

Miriam Donkers
Miriam Donkers is directeur/eigenaar van Donkers Marketing Communicatie en Kansa online marketing communicatie. Ervaren Google Analytics analist. Werkt sinds 1984 met veel passie in het (online) marketing communicatievak.

Miriam adviseert grote en kleine bedrijven, organisaties en overheden. Haar aanpak is gedegen en nuchter, resultaatgericht, helder en direct. Een geïntegreerde aanpak van de marketing communicatie staat bij haar voorop: offline, online en crossmediaal.

Bekijk de andere sessies (ga terug naar overzicht)