Trainingsprogramma 2017

Het Kansa opleidingstraject voor 2017 biedt bedrijven en organisaties een praktijkgericht programma aan actuele online marketing en communicatietrainingen.

De Kansa trainingen staan bekend om de actualiteit van de kennis, de leerzame interacties en de resultaatgerichte en praktische aanpak. Kansa stelt zich als doel dat de opgedane kennis door de deelnemers direct én met resultaat toepasbaar is in de praktijk.

De trainingen zijn bedoelt voor iedereen met een focus op het verbeteren van de online marketing communicatie resultaten.

De trainingen kunnen incompany worden gegeven, maar u kunt ook deelnemen aan het voor iedereen toegankelijke trainingsprogramma (zie hieronder). Alle trainingstijden zijn van 08.30 - 12.30 uur. De kosten bedragen € 89,- excl. BTW per training. Er wordt gewerkt met kleine groepen van maximaal 12 deelnemers.

De trainingen worden gegeven in de oude Honigfabriek (Honigcomplex) in Nijmegen of in het Agro Business Center in Wageningen, afhankelijk van waar de meeste deelnemers vandaan komen. Indien het voor de meeste deelnemers wenselijk is om een andere locatie te zoeken, dichterbij, dan zullen we dit doen. U kunt dit aangeven op het inschrijfformulier. Uiterlijk 1 week van te voren krijgt u de definitieve trainingslocatie van ons door en kunt u nog tot 2 dagen voor de training gratis annuleren als dit voor u te ver weg is.

Schrijf u direct in voor een van onze trainingen:

Incompany
Al onze trainingen zijn ook als incompany training te boeken.

Google Adwords training voor beginners

Google Adwords voor beginners

Wat is Google Adwords nu eigenlijk? Is dat ook wat voor mijn bedrijf? Hoe werkt het? Hoe zet ik het op? Hoe maak ik het succesvol? Allemaal vragen die u tijdens deze training beantwoord krijgt.

Data: 7 april 2017 + 6 oktober 2017

Google Adwords Optimalisatie

Google Adwords optimaliseren

Is mijn Google Adwords campagne wel optimaal ingericht? Haal ik wel het hoogste rendement uit mijn Adwords budget. Heeft u twijfels? Leer tijdens deze training waar u op moet letten en hoe u uw Adwords campagne kunt optimaliseren.

Data: 13 april 2017 + 13 oktober 2017


Conversie optimalisatie- online leads verhogen

Betere resultaten behalen met uw online activiteiten. Dat is kort gezet het thema waar het in deze training allemaal om draait. Hoe bepaal je de doelen, hoe meet je ze en hoe kun je er voor zorgen dat het allemaal meer resultaat op levert?

Data: 21 april 2017 + 20 oktober 2017


Zoekmachine optimalisatie: Deel 1


In kennissessie zoekmachine optimalisatie deel 1 leert u hoe u met uw website op relevante zoekopdrachten hoger kunt scoren in Google. U weet niet alleen wat in theorie belangrijk is, maar ook waar u in de praktijk op moet opletten.

Data: 28 april 2017 + 27 oktober 2017



Hootsuite training


In deze training leert u hoe u Hootsuite optimaal kunt inrichten om uw social media te bundelen en te beheren. Bespaar tijd en maak gebruik van geavanceerde functies die de normale interfaces van social media niet bieden.

Data: 2 juni 2017 + 1 december 2017

Mailchimp training


Mailchimp is een krachtig e-mailmarketing programma met vele functies en mogelijkheden. Leer in deze praktijkgerichte training hoe u het kunt inzetten voor uw organisatie.

Data: 9 juni 2017 + 8 december 2017

Google Analytics training


Google Analytics geeft u waardevolle informatie en feiten over uw website. In deze training leert u hoe u de statistieken moet interpreteren geven we u handige tips, tricks en tools om zelf met Google Analytics aan de slag te gaan!

Data: 16 juni 2017 + 15 december 2017