< p>

Zoekmachine optimalisatie:
deel 1
Hoger scoren in Google

Zoekmachine optimalisatie is al lange tijd een must en een continue proces. Met het alsmaar stijgende aanbod online is het dringen op de hoge posities in de Google gratis zoekresultaten. In deze tijd waarin iedereen via computers, tablets en smartphones zoekt met Google is het echter belangrijker dan ooit om goed vindbaar te zijn.

Wat weet u na deze kennissessie?
Na deze Kansa kennissessie zoekmachine optimalisatie weet u hoe u met uw website op relevante zoekopdrachten hoger kunt scoren in Google. U weet niet alleen wat in theorie belangrijk is, maar ook waar u in de praktijk op moet opletten.

Onderwerpen in deze sessie:
- De belangrijkste facetten waarop Google uw website waardeert.
- Welke tools u kunt gebruiken om het zoekgedrag van uw doelgroep in kaart te brengen.
- Hoe u het zoekgedrag van de doelgroep kunt achterhalen.
- U kunt de verzamelde gegevens lezen en vertalen naar een zoekmachine optimalisatie-   plan.
- Hoe u uw website moet inrichten om meer bezoekers op uw website te ontvangen.

Geen tijd op bovenstaande trainingsdagen? Geen probleem! Kies voor Kansa!

Kansa geeft deze training in de vorm van een maatwerk- of   incompany training die volledig is toegesneden op uw organisatie!

Over de trainer:

Miriam Donkers
Miriam Donkers is directeur/eigenaar van Donkers Marketing Communicatie en Kansa online marketing communicatie. Zeer ervaren SEO-specialist. Werkt sinds 1984 met veel passie in het (online) marketing communicatievak. Zij adviseert grote en kleine bedrijven, organisaties en overheden.

Haar aanpak is gedegen en nuchter, resultaatgericht, helder en direct. Een geïntegreerde aanpak van de marketing communicatie staat bij haar voorop: offline, online en crossmediaal.

Bekijk de andere sessies (ga terug naar overzicht)