< p>

Kennissessie: Hoger scoren in Google.
Zoekmachine optimalisatie: deel 2.

De kennissessie zoekmachine optimalisatie deel 2 gaat in op de factoren die buiten uw website om invloed hebben op de vindbaarheid en hogere ranking van uw website.  In deel 1 is ingegaan op het optimaliseren van de website zelf, het zogenaamde “on page” optimaliseren. Deel 2 gaat in op de optimalisatie van buitenaf (off-site). Leer wat de invloed is van social media, externe websites, links, online advertenties en andere activiteiten op uw online prestaties.  

Voor wie is deze kennissessie?
Deze training is bedoeld voor iedereen die wil leren hoe je op andere manieren dan via je eigen site meer bezoekers kunt aantrekken en hoger kunt scoren in Google. In deel 1 van de kennissessies behandelen we het optimaliseren van je eigen site. 

Programma
08.30 - 12.30 uur

Wanneer?
2 mei en 3 november 2017

Geen tijd op bovenstaande data? Geen probleem!

Kansa geeft deze training graag bij u op locatie middels een op maat gemaakte i ncompany training.

Waar?
De trainingen worden gegeven in de oude Honigfabriek in Nijmegen of in het Agro Business Center in Wageningen, afhankelijk van waar de meeste deelnemers vandaan komen. Indien het voor de meeste deelnemers wenselijk is om een andere locatie te zoeken, dichterbij, dan zullen we dit doen. Uiterlijk 1 week van te voren krijgt u de definitieve trainingslocatie van ons door en kunt u nog tot 2 dagen voor de training gratis annuleren als dit voor u te ver weg is.

Kosten?
€ 89,- excl. BTW (bij deelname aan 6 sessies ontvangt u 1 sessie gratis).

Over de trainer:

Miriam Donkers
Miriam Donkers is directeur/eigenaar van Donkers Marketing Communicatie en Kansa online marketing communicatie. Zeer ervaren SEO specialist. Werkt sinds 1985 met veel passie in het (online) marketing communicatievak.

Miriam adviseert grote en kleine bedrijven, organisaties en overheden. Haar aanpak is gedegen en nuchter, resultaatgericht, helder en direct. Een geïntegreerde aanpak van de marketing communicatie staat bij haar voorop: offline, online en crossmediaal.

Bekijk de andere sessies (ga terug naar overzicht)