< p>

 

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Wat is zoekmachine optimalisatie precies? 
Zoekmachine optimalisatie ofwel search engine optimization (SEO) zorgt ervoor dat uw website en webshop hoog in de zoekresultaten van Google komen. Door middel van zoekmachine optimalisatie wordt uw onderneming dus op verschillende zoekwoorden sneller gevonden. Er zijn meer dan tweehonderd verschillende factoren waarop zoekmachines zoals Google uw site of shop beoordelen. Door middel van jarenlange ervaring en het continue up-to-date houden van onze kennis kennen we de belangrijkste factoren waaraan uw site moet voldoen en kunnen wij u helpen hoog te scoren in de zoekresultaten op Google.

Linkbuilding


Lees meer over onze linkbuilding dienst en waarom linkbuildig zo belangrijk is voor uw zoekmachine optimalisatie.

SEO


Lees meer over wat onze SEO dienst voor uw website of webshop kan betekenen.

SEO-check


Lees meer over onze SEO-check en laat uw website door een SEO-specialist van Kansa doorlichten en verbeteren!

SEO-training


Lees meer over de praktijkgerichte SEO-trainingen van Kansa waarin u leert om zelf uw website te opitmaliseren voor zoekmachines.

SEO Bureau

Kansa heeft veel ervaring op het gebied van zoekmachine optimalisatie en onze SEO specialisten helpen u graag verder. Wij maken een grondige analyse en doen een SEO check voor u. Deze gegevens vormen de basis om uw website hoog te laten scoren in Google. Vervolgens wordt een strategie bedacht die aansluit op uw behoeften. Via Google Analytics en Google Search Console kan gemakkelijk gemeten worden of uw pagina's goed zijn, of dat er aanpassingen nodig zijn.

Bent u op zoek naar een SEO specialist, wilt u een SEO training of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Kansa!

Het nut van SEO
Het blijkt dat een groot deel van de gebruikers van zoekmachines alleen de eerste twee pagina's bekijken. Doordat mensen uw onderneming als een van de eersten zien, zullen ze snel op uw onderneming klikken. Het maakt een groot verschil of u wel of niet gevonden wordt in Google én op welke positie. Lees dit artikel maar eens over de Click Through Rate in relatie tot de positie in de zoekresultaten!