Over ons

Kansa online marketing communicatie heeft een kleine kern van zeer ervaren marketeers met een totale online overview en een grote flexibele schil van 35 ervaren professionals op diverse disciplines van het online marketing communicatie vak. Een hecht team dat al vele jaren samenwerkt.

Kansa online marketing communicatie is een strategisch en creatief online bureau. Kansa is in de kern klein, plat en flexibel van structuur en beschikt over een schil van 35 professionals op diverse disciplines van het online marketing en communicatie vak. Denk aan marketing communicatie experts, programmeurs (websites, webshops, app's), conceptdenkers, ontwerpers, vormgevers, tekstschrijvers, SEO experts, SEA experts, social media experts, trainers, fotografen en filmmakers.

Kansa helpt bedrijven en overheden online succesvol te zijn. We werken voor organisaties in de meest uiteenlopende branches. Van starters tot en met multinationals en overheden. Binnen Kansa werken we zowel op projectbasis aan deelopdrachten voor opdrachtgevers, als op continue basis voor opdrachtgevers die de complete online marketing en communicatie van strategie tot en met uitwerking aan ons uitbesteden en Kansa medeverantwoordelijk maken voor de resultaten van de online activiteiten.

Een online strategie, het online bereiken van doelgroepen, een content strategie, leads genereren, hoog scoren in Google, trainingen geven om zelf professioneel de online marketing communicatie werkzaamheden uit te voeren, een responsive website maken, een succesvolle webshop bouwen, een Adwordscampagne opzetten, Google Analytics optimaliseren, doelen bepalen en meten, social media zakelijk inzetten, hoog scoren in Google,... het zijn allemaal vragen waarmee bedrijven en overheden bij Kansa aankloppen.

Bij Kansa heeft u altijd contact met een zeer ervaren marketeer. Uw vaste contactpersoon is Miriam Donkers, strategisch marketing- en communicatieadviseur (Commerciële Economie, NIMA-C, marketing-communicatie, Google gecertificeerd). Miriam werkt al 33 jaar als marketeer bij marketing en communicatie bureaus en heeft in 1997 Donkers Marketing Communicatie opgericht en in 2010 Kansa. Dankzij haar ervaring, leergierigheid en enorme brede en diepe kennis van de vele (online) marketing en communicatie disciplines is zij als geen ander in staat klanten een onafhankelijke totale (online) overview te kunnen bieden.

Kansa is uniek in: - de totale online overview en kennis, - de strategische en resultaatgerichte aanpak, - het grote flexibele team van professionals op vele disciplines, - de enorme ervaring, - de absolute onafhankelijkheid van programma's, - de persoonlijke aanpak en - de 24/7 bereikbaarheid!

In het beschikken van de totale online overview is Kansa uniek. Van strategisch marketing en communicatie advies op NIMA-C niveau, onderscheidende interactie designs tot en met het online gevonden worden door Google gecertificeerde professionals. Er staat een totaal team voor u klaar waar u flexibel gebruik van kunt maken of die u graag leren om het zelf professioneel te doen. Online marketeers en communicatieadviseurs. SEO-, SEA- en Social media experts. Concept denkers en interactie webdesigners. SEO-tekstschrijvers, fotografen, filmmakers en gespecialiseerde technische programmeurs (elk programma heeft eigen experts). Een ervaren team van professionals om klanten van A tot Z, op maat, van dienst te kunnen zijn. Dit team, waarin momenteel met 35 professionals alle disciplines vertegenwoordigd zijn, is door oprichter Miriam Donkers met veel zorg samengesteld. Miriam is ook verantwoordelijk voor de kwaliteit van het team en vult het team regelmatig aan met nieuwe disciplines en nieuwe talenten. Alle teamleden zijn contractueel verbonden aan het bureau, doch werken niet allen exclusief voor Kansa. Dit betekent dat ze voor ons flexibel inzetbaar zijn en we, onafhankelijk, het beste team per klant en per project kunnen selecteren.

Kansa online marketing communicatie is in januari 2010 opgericht als online spinn-off van Donkers Marketing Communicatie.

Vanuit strategie naar meetbaar resultaat!

Vanuit een heldere online strategie werken we resultaatgericht aan duidelijke doelstellingen die we meetbaar maken. Voor veel van onze klantenbewaken we de brede scope van online activiteiten. Diverse klanten geven ook (deels) de uitvoering van de online activiteiten aan Kansa uit handen evenals het monitoren van de resultaten en het bijsturen naar aanleiding van deze resultaten. Dit geldt voor websites, webshops, social mediacampagnes, e-mail marketing, zoekmachine optimalisatie( SEO), online adverteren (SEA), etc.  Ook voor ( incompany) trainingen en workshopswordt Kansa regelmatig ingeschakeld. Kansa begeleidt bij diverse organisaties de marketing- en communicatie medewerkers naar een hoger niveau van communicatie, content en conversie optimalisatie. 

Bij Kansa heeft u altijd contact met een vaste marketingcommunicatie adviseur. Het eerste aanspreekpunt bij al uw vraagstukken is Miriam Donkers.

Miriam Donkers

Directeur / Eigenaar
- Commerciële Economie (HAN)
- NIMA-C, Marketing-communicatie 3, Direct marketing, IAA Advertising, Google Gecertificeerd
- Sinds 1984 werkzaam in het marketing-communicatie vak aan bureauzijde
- Sinds 1997 zelfstandig ondernemer


"Doordat Kansa op de vele online disciplines met verschillende professionals werkt, zowel grafisch als technisch, wordt er met verschillende ogen en daardoor kritischer naar het product gekeken.

De online strategie die we samen met Kansa hebben opgezet maakt ons zelfs in deze voor de bouwbranche moeilijke tijden succesvol. Zeker de goede kennis van Google bij Kansa is voor ons cruciaal. "

Luciën van de Ven, directeur B Dutch
www.bdutch.nl

Donkers Marketing Communicatie


Donkers Marketing Communicatie is het moederbedrijf van Kansa. Donkers Marketing Communicatie is een strategisch en creatief full service marketingcommunicatie bureau. Geïntegreerde marketing communicatie, offline en online.
Van marketingstrategie naar effectieve communicatie. Meer weten over Donkers Marketing Communicatie? Bezoek de website!